Som ett knivhugg i ryggen..

hojja skolan va okey! men så såg jag ...  Det var nästan som att tiden stog stilla för en sekund, ja fick nästan lite panik hehe menmen,  jaaaaa... vi hade inte specielt seriösa lektioner det var bara so:n som vi jobbade på... har jag för mig :)

Okey... cooper testet gick väll sådär, sprang på 14minuter och 57sek det var typ 20sek bättre än det med laget hehe :)
Men fick ont i vaderna efter det... så det bli nog ingen jägar mil för mej ;o

Och jag fryser som ett djur typ..! jag måste nog gör tee....
Idag har min älskade syster kommit, tro att lilla märta blev glad när hon såg henne :)
och alma går i skafferiet och ta kakor :o   hon fläskar som tusan...
Jag lovar att man kommer bli sjuk nu åxå.. när man fryser så jävla mkt även fast man ha mkt kläder, INTE okey alltsså!
imorgoon är det fredag! :D fan vad kul det kmr bli ihelg om det går som planerat haha :)
Och i helg ska jag fan fläska med lite choklad och cocacola! (Y)


Men nu ska jag försöka fixa lite på designen  vill precis inte ha rosa bakgrund när headern är svart haha!






Puss / minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0