Länge sedan (;

Hej alla,
Jag har inte skrivit på länge eftersom jag har inte haft tid och sen glömt ,  Men jag ska skäpa mej (: 
Jag hade tänkt byta header och stil men jag vet inte hur jag ska ha ... :/ ska pröva  göra lite saker sen får ni rösta om vilken jag ska haa (:

Idag har jag inte gjort mycket sovit för det mästa. Är förkyld så har stannat hemma, tänkte först gå till skolan men jag fick sånn huvudvärk och har hostat hela natten ..
Men nu ska jag gå ner och äta lunch,
Skriver mer senare (:




Pusshej /minna

Kommentarer
Postat av: rebecca

onödigt att jag gjorde en header till dig när du inte ens är nöjd !

2010-02-22 @ 16:04:59
Postat av: minnajatkoo

Jag blev jätte nöjd med den ;)



Men ska bara byta header och byt stil på inläggen (texten);D

2010-02-23 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0