snabbinlägg (:

Heej, hinner inte skriva så mycket nu :( 
Vi hade sov morgon till 10 idag så det var nice !! :)

Vi började med no då fick vi se ett videoklipp från youtube när en indisk killle/man förde i en elkabel som var över tåget..  Det var hemsk.. eftersom när kille tog i kaben kom en stor smäll sen började han brinna och dog! hur fan kan man lägga ut sånnt på youtube ?! ifl så kollade vi nån till video om nån konstig sak . sen hade vi lunch,idrott och sen so ... jag gick typ 10 min före lektionen sluta eftersom jag skulle t läkarn...
När jag väll var där hände det inget (:
Sen kom jag hem och lekte med gumman (;


men nu ska jag gå. pusshej








Skriver mer sen (:

Kommentarer
Postat av: elin

älskar dirty dancing!!! =D Trevlig blogg har du :) gillar att den känns så strilren :)

är du en tjej som gillar halsband? så fall tycker jag att du ska gå in på min blogg via denna länk jag skickar med för jag håller just en tävling där jag lottar ut ett halsband som jag själv har designat :) tävlingen avslutas imorgon 23.00 så än finns det tid att tävla och jag står givetvis för fraktkostnaden vid vinst :) hoppas du vill vara med och tävla.



kikar in hos dig imorgon igen och ser om de hänt något spännande :)



http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/february/vinn-ett-halsband.html

2010-02-25 @ 23:05:02
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0