snabbinlägg (:

heej (: idag har jag inte gjort mycket, varit med sofia och rebecka lite (:
Sen har jag köpt lite saker till håret . tex silver schampoo (det är typ lila/blått ;o ) sen nån annan sak :S
foto kommer senare.
Vi fick sluta 13:20 idag (yy eftersom theres var på kurs.
PÅ gympan hade dom basket (jag var inte med eftersom jag är förkyld)
Efter gympan och lunchen och ap så gick vi ner t smulan och köpte varsin blåbärs bulle ;)
Fast det var inte så mycket blå bär i den :/ som dåligt var !
Men nu ska jag ladda upp bilder på silver schampot och den där andra saken plus ett förslag på header. (:

 förlag 1! två kommer lite senare är inte klar med den (:


okey nu blev den fel väg men skit i det (: den vita är silverschampoot den blå den andra ;D



 BLUUEE/PURPULLE eller hur man stavar ;D






Men nu ska jag ner och fika med min käre bror (:






Pusshej / Minnajatkooo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0