Hejsan hoppsan (:

Det var ett tag sen ;)
typ flera månader ...  så tro ingen har läst bloggen..
Aja , jag börja om från början.
Jag är en tjej på 13 sommrar som har intressen som : Handboll, kompisar och fota.
hmm.. jag har en system kamera vid märke Olympus e-520, så tack vare den kommer den här bloggen bli mer som en foto blogg :) men kommer ju skriva massa andra saker.
Idag har jag inte gjort så mycket.. Fotat lite, varit i skolan, varit och grattat Rebecca <3 hehe , grattis på 14års dagen gumman <3.
Sen har jag inte gjort så mycket , och just nu gör jag inte heller så mycket :)
Men jag skriver imorgon. 
Pussheej <3

not today but (;
  snygging ;)















 lSöta damp barn (:


Brosan (:


ingen av bilderna är från idag..

dom kommer nu






en av dom bästa hår sprayarna ! (Y)








men nu orka jag inte lägga upp nå mer puss<3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0