Renovering

Sådärja, nu är minnas blogg klar jag Rebecca har fixat den.
saker jag har fixat ;

♥Lagt in en header.
♥Fixat bakgrundsfärg.
♥Ändrat text.
♥Lagt in en text i kommentarsrutan.

Det är ungefär samma saker som jag gjort i min egna blogg, check it out.

Troligtvis kommer minna få en ny header så snart hon har fixat en så ska jag bara lägg in den, för nu gjorde vi bara en snabb renovering, kommer mer sen, jag ska bara testa i min blogg först massa saker, så kan jag göra på minnas sen.

nejni, det finns en dag imorgon också som innebär;HANDBOLL!♥♥♥
Får väll skriva lite till Minna för jag kan garantera att hon inte kommer skriva någonting i helgen.

Minna, ska åka till Piteå imorgon med världens bästa lag !
Sedär, det gick snabbt.


Hejdå, sköt om er nu !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0