forever young

tja bloggen nuu bli det ett snabbt inlägg ska dra t johanna (yyy
Mina sms tog slut idag ;o fattar inte att jag har sms:at uipp 3000sms! ;o
ahja men men nu ska jag ladda upp lite bilder för det var ett tag sen :))


 ett bok tips :) bree tanners andra liv skriven av stepheni meyer :) den handlar om en vampyr som heter bree och hon är en av dom ''nyfödda'' alltså dom som slåss mot bella och edvard i tredje boken i twilight serien  (ljudet av ditt hjärta)
jag har läst ungefär halva boken men jag tycker den är bra och jag recomenderad den här boken till alla twilight älskar och dom som har läst alla twilight bökerna ;P




 can you ceep a secret?





pusss/minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0