sommaren är här igen

lalal, fyfan vad trött jag är ;o
Somnade på soffan ocg vaknade av att mamma kom och sa att märta hade tagit min mobil ;o
Busungen snode min mobil och ringde killen henne ;) not..
Men som ni vet så skulle jag ju jobba med rebecca hos mamma och det gjorde vi :)
men ska inte gå in på det för jobbigt att skriva .. för jag är föbannat trött
Bea kom nyligen förbi och försökte få mej att följa med t emma och kolla film .. men va fan om jag hade ju bara somnat ;o
Och nu försöker min söta emelie att övertala mej att gå med henne t ica för att hon ska köpa skinka x'd du är förgullig emelelie ;)



Men nu ska jag se hur jag gör ..

Pusshej /minna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0