summer of 69

tjatja,  idag händer det inte mycket .. det regnar och jag e ny duschad (Y) heheh
Jävla trött jag blev igår av att prata i telefon -.- direkt efter jag hade skrivit in lägget nedanför så ringde telefonen..  voivoi ;P
Natt människor finns det göttt om ;P
hoppas att mamma fyller på telefonen så att jag kan kontakta lite folk.. 
jo, emil ringde igår och börja berätta att min lilla syster hade varit med dom idag och att hon hade prata med dom om mej ;o om typ hela mitt liv fyfan vilken syster man har hahahah ;p
Menmen nu ska jag forsätta med det jag höll på¨med... vad var det nu igen ;o
ljuste kameran! ;P
ahja, menmnem pusssheeej ;*


 gammal bild! ;P  menmen den bjuder jag på heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0