tjohoo

Hej, har inte hunnot skriva idag har haft fullt upp :)
Vi hade träningsmatch mot f-97 :) Vi vann med 20 - 9  ;D
Heheh, tänk att för 2årsen förlorade vi en gång mot dom ;o Sen har det varit många matcher som har varit gämna... men nu tog vi stor ledning. första perioden : 10mål och samma på andra :) Fan vad jobbigt att spärra dom på linijen eftersom dom är så små (: En av tjejerna blev nog jävligt förbannad på mej när jag hade henne i försvar efetrsom jag knuffade i väg henne när hon var på linijen :D Mihiii ,  nå har jag varit med om saker på linijen , när vi spelade mot f-95 var det en som drog i mina byxor och lyfte mej fast det var nog inte meningen ;D Men nu ska jag göra lite annat




Puss&kram /minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0