Det är inte okeeeeeeyyy !

Åhh, jag vet inte vad det är med mej idag, all är typ upp och ner ;s   Humöret har gått upp och ner ;  förbannad, super glad, deppig, och massa jag vet inte vad det har varit , kankse är av all stress..
Ahja, skolan gick så där pg av alla humör svägningar så har lektionerna gått så där , vi som hade hk med anna hade nästan 3h hål :D  Fan vad nöjd man var ;)

Vi gick t konsum under den  tiden, fanny och emma å liv köpte lite stuff, man jag hade int llust att köpa nått
Det var en av tre lektioner som jag var ''normal'' på och det var draman resten var ;s

PÅ matten kom jag in i klass rummet och sa svin högt ; livet suger idag , inget bli som man tänkt sej!! åhhh
hahah och linda bara var är det som hänt 

Jag ingenting allt är bara skit och fanny bah: jag håller fan med dej

Voivoi,  fanny är så gullig när hon bli förbannad * host* ^^  Hihi,


Menmen nu ska jag ringa min bror och höra vart han håller hus !


Puss och kram skummbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0