Solen skiner, livet leker och jag gillar det!

Jeoow, Blev några dagars mellan rum. Men vad spelar det för roll?
Ahja, har nyss kommit utifrån. Från att ha fört löv och gräs till elden.
Vi var till storheden idag. köpte inte specielt mkt
- två filmer
- arbetsbyxor.
- Skjorta
- Byxor.
Det var ju jätte mkt eller hur
-jooooodååå!

Ahja,  dom har ju lovat värsta sommar vädret till helgen så det bli nog att vi åker hem på måndag. suck men ändå äre ju ganska bra att vara bort från stan ett tag!
Saknar ju svampus.. så det är inte specielt kult att trycka här :)
Men samtidigt äre jävligt skönt att va här som jag skrev tidigare!

Men nu sitter alma här och tjatar på att jag måste skynda mig. För hon vill sitta och spela. kult liv hon har.
Men nu ska jag gå och busa med märta eller inte!
 
saknar min fulis! (aa ♥


När allt var mörkt och kallt
så kom du och förändrade allt!♥♥





KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0