torsdag?

hur kan det redan va torsdag, nyss var det ju lördag!
Vad har hänt idag... ingenting specielt. skola och utveklingssamtal (stavas?) och ska till optikern halv fem och sen träning halv åtta till halv nio.. Är fett sugen på att träna just nu.. känner mej som ett empes fetto! ;s
inte så konstigt... så mkt glass och sånt jag ha tryckt i mig underpåsklovet och före.. ush alltså och plus va vi och åt på annis idag också voivoi vi är verkligen tjocka haha..! Men måste skärpa mig.. och måste börja konditions träna direkt när foten är bra! Då jävlar ska jag träna. men man säger alltid så och sen bli det ändå inte av! Hahaha.. Ska börja träna med hampus och dom.. då säger jag bara då hade man fått bra kondition och det. hade knappt klarat av en halvtimme av deras träningar.  Fattar inte hur hockey killarna orkar träna så jävla mkt! hade aldrig orkat... :) men så lat som jag är så är det ju inte så konstigt ;d
Men nu ska jag ta och göra annat.

Få se om jag skriver senare.. mhh

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0