absolut sämst på att komma ihåg att blogga ;o

Som rubriken säger... jag glömmer helt bort att blogg! Typ inte okey!
Jag har suttit svin länge och funderat på hur jag vill fixa min blogg.
Och jag har kommit fram till en super bra ide!
Men det får ni se när jag väl ha fått hjälp av kyrö!
 ahja.. har just ätit en andra lunch.. eller man kan ju säga att jag åt middag nyss men ahja!
Kom hem igår, åhh gud vad skönt det var att komma hem ändå! Slapp den lilla stugan och komma till ett lagom stort hus! Och att bara vara ensam med mamma! så himmla skönt alltså!!
Fast någon syn av mamma kommer jag inte ha så mkt av denna vecka eftersom hon ska jobba så länge som hon orkar.  Så alltså kanske jag få se henne nån timme på kvällen?!  ahja det spelar ingen roll.
Klara mig ganska bra ändå!!


Men ifl, kan berätta om igår.
Började med att jag vaknade vid elva (rekord) har vaknat typ 8-9 varje morgon under den senaste tiden!
Ahja, sen började jag packa ihop det sista. hoppade i nya kläder. Gick ner och åt frukost å fixde mi lite.
Sen vare bara att hoppa in i bilen och börja med färden hem!
Vi stannade i porjus och hälsade på wille och dom snabbt och lite grejjer!
Och direkt när vi kom in i Kiruna stad åkte vi till Artic Thai och åt lite!
Fyfan vad gott det va! ojoj vad jag har saknat thai...  ojoj!
Sedan kom emma.. efter en timme att jag skrev ''KOM NU''
Säger bara att den kvinnan är förjävligt seg.

Sen efter ett tag kom bea.
och efter ett ganska bra tag kom älsklingen.
Hojja vad jag saknat han. helt sjukt.
Men när han hade kommit så ville emma såklart spela buzz direkt hon såg kontrollerna och spelen!
Det gick ju jätte bra... vi spelade kanske 5-10 min av båda buzz spelen vi spelad.. lyckat!
men tillslut bestämmde vi oss för att slå på ''American virgen'' (stavas?)
Den är fan lika bra och rolig fast man har sett den ett par hundra tals gånger.
Otroligt!  Jag säger bara.. den är värld att se!!

Ahjaa.. vad händer idag?! Halva dan har nästan gått.. voivoi vad tiden går snabbt..
Ska umgås med emma och sofie här någongång. och senare ikväll när mamma kommmer hem får hon ta och köra ner mig till hampus. Ett som är säkert.  annars får han väll ta och komma hit igen..


Kan bara inte tänka tanken ens att jag åker tillbaka till pite på fredag/lördag!
fast det kommer ändå vara så himmla skönt! Det är så jävla kallt här i stan..
Nu äre typ 19 och jag fryser!
I pite äre säkert 25 typ!!!
Ahja.. man ska inte klaga.. bor man i kiruna så gör man.
Men nu ska jag ta och ringe emma den sega ungen och prata vett med hon om hur man kan vara snabbare.
Hoff! man bli ju less på att hon är seg ;) Skojja bara.. eller ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0