Bredbandet är cp så måste skriva mobil inlägg tills pappa kommer hem.

Som rubriken säger lixom. Och min far kommer hem imorgon så vi få se då hur det blir! Ahja ifl kom hem igår på kvällen och han bara vara hemma typ 10min så ringer Hampus och fråga om jag ska med t han. Klart åkte dit och spenderade kvällen/natten. Mysigt som tusan ;d Ifl idag var min första träning.. Säger att det var så jävla kul. Även fast det va ny tränare och nya personer. Eller nya och nya vi ha jj spelar med dom to tränings matcher ooch så men ifl! Jag säger då bara det var en underbar känsla att komma in i hallen och börja träna. Och enligt mig själv gick det ganska så bra. Axeln värkte till men det är sånt man får leva med! Blir nog att beställa tid till en massör (hur fan stavas det?!) hade lixom vart grymt skönt att få bort smärtan från axlarna och nacken. Hade vart jävligt skönt att knäcka ryggen också men min far vill inte att jag ska. Jaja. Men nu så ska jag ta och hoppa i duschen och sedan vänta på att älsklingen ska sluta träningen! Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0