dag 12 - 19

Dag 12 - Mitt rum
ÄR FULT!
Ska kanske få fixa till det och jag längtar. det enda jag typ tkr om i mitt rum är..
Min tapet,  min tv och lite till

Dag 13 - Vad hade jag på mig idag?
Underkläder, ett par byxor från bikbok, linne från gina, och en kofta från ???
Dag 14 - Min första kärlek
Kommer jag aldrig glömma.
Tog slut för fort.

Dag 15 - Min senaste kyss
var... var.. hmm.. hur ska jag beskriva?

Dag 16 - Mitt favoritminne
Har många minnen! Men ett av dom är ifl 15 april!

Dag 17 - Någon som du saknar
Finns många jag saknar!

Dag 18 - Något jag ångrar
FInns en del....

Dag 19  Den här sommaren
har varit upp och ner! Men annars ganska så bra! Fast det är fortfarande ungefär tre veckor kvar och allt möjligt kan hända! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0