Dags att dejta john blund i några timmar.

Denna dag har beståt av endas mys, film och enormt mycket svammel! :') Började med att jag vaknade vid elva tiden. Och hampus ngn minut efter, ingen orkade stiga upp så vi låg och myste till halv ett typ. Då gick vi upp och åt frukost. Sen drog vi ut, va sp kallt så vi gick in igen och börja kolla harry potter och halvblodsprinsen. Och sen hare inte hänt så mycket mer idag. Kom hem vid nio tiden och hoppade i duschen, sen satt jag mig fraför datorn och blev verkligen jätte glad när jag fick se våra träningstider.. Vill verkligen inte träna på fredagar.. Men ahja sånt är livet! Men nu ska jag ta min lurat och lyssna lite musik och ta en dejt med john blund! Idag börjar skolan.. Kanon kul eller inte! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0