I bilen på väg till pite... Igen

Som sagt just nu sitter jag i bilen på väg till pite! Skönt att åka mot lite mer värme! Tycker ATG de ha varit ganska kallt i stan ;o Ahja... Det va verkligen en jobbig natt! Kunde verkligen inte sova.. Somnade någongång där vid 4 tiden och vaknade 7 ;o Men hann ifl umgås med Hampus ungefär 2timmar innnan jag for! Saknar han å Emma redan! Otroligt ;o Jag har typ inget att skriva om! Förutom att jag Fryser som fan och min mor vill inte höja värmen.. Taskigt! Men nu ska jag ta och sova lite! Skriver säkert senare eller något! KRAM

Kommentarer
Postat av: josefine viklund

jätte fin blogg :)

2011-08-05 @ 14:31:06
URL: http://lazyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0