jag saknar dig

yes nätet är fixat! TAck pappaaaa.
Idag bli det ifl ''Jag saknar dig'' med emma,rebecca och hampus. Jag bara längtar till att få se den. Den verkar grymt bra. jag vet inte vad jag ska skriva om precis, men ifl va snabbt in i nya gallerian det va inte likt kiruna om man säger så. Det kändes helt mysko :) men det va ju ganska nice. Och h&m va ju lite större än vad jag hade tänkt mig men ahja! :)
Och igår såg jag en svin bra film som jag måste tipsa om! ''red riding hood''  den va jävligt grym!
Men ska faktiskt ta och sova lite innan vi dra upp t stan.
JAg håller på att dö har sån jävla magvärk så det är ju sjukt! ;O

MEn ahja
Nu ska jag gå och sova lite snabbt.

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0