Man märker verkligen att hösten är på väg.

Åh jag bara längtar till hösten.. när alla dom underbara färgerna kommer fram!
Bara älskar att gå ut och fota under hösten.
Ojoj, vad jag längtar!
Men som rubriker säger.. man märker att det börja bli höst, det börja bli kyligare till kvällen och mörkret faller här i pite och i stan har löven börja byta färg... det är nästan kolsvart ute.. ganska mysigt! För nästan precis ett år sen sprang jag å kyrö plus alma och några från familjen edeblom runt här i skogen runt omkring och lekte kurragöma på störsa allvar! Saknar det lite gran! ;)
Men tänker er.. det är väldigt mörkt ute nu.. så går man och gör upp en eld och tar ut högtalarna och ett gäng filtar och så sitter man runt elden och lyssna sin favorit musik med dom man älskar.. det är verkligen något som är föörjävligt mysigt!
och bara längtar tills att få träffa alla snart igen! Längtar inte ett dugg till skolan men till allt folk däremot!

Och inte blev det någon träning idag heller.. 
Anita och Hasse kom ju hit och åt och åkte hem för en timme sen så hade ingen större lust att gå ut och springa i skogen när det ä så mörkt ute.. Vill inte ens tänka tanken vilken panik jag hade haft (a .

Nä ska nog ta och gå upp och krypa under täckeet så det bli lite varmare..
KAnske ska försöka ringa hampus..
BAra man tänker på han vill man ju hem!

Men nu dom sista två veckorna ska jag ta och försöka njuta av att vara borta från stan och bara känna lungnet..
mitt ute i skogen.. vart ingen annan kan se dig!




ha en trevlig kväll/natt!

Kanske bli att jag skriver nå inlägg senare!
Man vet ju aldrig!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejdugumman! <3 Aså nu äre såhär, min dator ha fan lagga ihop och jag kmr typ avlida om int vi träffas snart. saknarej så jävl*a f*cking mkt, SERIIÖÖST.. Aså ååh.. Du få gärna gästblogga på min blogg om du vill, den ärre ju gode dö nu, Hahah. Min bästa flicka, Minna!

2011-08-09 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0