Mmm

Blev ett inläg först nu för har haft fullt upp! Eller ja. Hjälpte pappa ett tag fick nå jävla skräp i ögat så blev det massa med det. Tillslut fick vi åka t akuten och då visade sig det att det va typ ett litet skrap sår eller ngt sånt . Har aleid vart med om ngt som svider så mkt.. Gick inte att hålla upp ögat! :s Så fick Hämta ut nå ögondroppar Och ngn salva så att det inte ska svida. Men ifl det är allt som hänt idag.. Jå och vi åker inte hem ihelg utan först nån dag nästa vecka! :( :) Men så länge det är bra väder klara jag mig! Och jag måste hinna träffa Frida också.. Måste se om jag kan ta mig t Älvsbyn på fredag! :o Men nu ska jag ta och ringa Hampus och sen sova! Kram Jo föresten svar på kommentar Kommentar Tid   emilia  ([email protected]) om Svar på kommentar: Nej inte på det viset, men snart Minna så ska min ängel flytta till mig! :)<3 Svar: det kommer inte bli lätt för mig att släppa henne... <3 min söta lilla Märta..

Kommentarer
Postat av: emilia

2011-08-11 @ 02:20:23
URL: http://nattstad.se
Postat av: Anonym

Nej det förstår jag men då är det! Det är min stjärna det du får ta och skaffa en egen ;)

2011-08-11 @ 02:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0