Ohja!

Det va ett tag sen sist! Men ha inte alls tänkt på att blogga.. Ojsan.. ;) och detsutom ha jag spendera all min tid på att umgås med hampus. Fan vad jobbigt att va utan han i nästan två veckor eller nå.. Det känns redan tomt när han inte är i närheten. Tungt. Idag har jag... Öh.. Vet inte riktig... Vad ha ja gjort.. Vaknade just före kl 6 typ precis innan Hampus alarm gick igång. Efter han stängde av det va jag tvungen att väcka han typ tusentals gånger på 20 min.. Ahja.. Sen typ vid sju börja vi åka mot stan.. Jävla länge sen jag varit så sliten. Hoff! Efter att ha kommit t mig stannade han typ 10 min och sen drog han t jobbet. Och själv gick man å la sig och sov t elva! Typ senare efter han slutat å vad det nu va han hade gjort kom han tbx t mig . Vi gick till Emma och va där ett tag sen fot han på träning.. Ahja.. Efter Emma ätit och jag å mamma hämta Linus från folks. Fot vi ut t Kallebacken.. Haha störda vi är! Ganska skönt att träffa linus igen! Sist vare på kf! Träffade jonte å dom också. Hihi :) Men nu ska jag sova! Skriver när jag har tid puss!! Haha suger på att skriva långa inlägg.. Typ ett helt ointressant inlägg men ahja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0