Snälla sluta ta ut din ilska på mig hela jävla tiden! Blir så jävla less!

Ahja inga kommentarer till rubriken. Du vet vem du är.. Hoff. Jag känner mig djup deppig just nu i denna sekund! Det regnar ute, det är kallt och allt folk är så dryga just nu.. Som vanligt när man behöver ngn att prata med! ;) Och sen när man inte ha tid att prata då är as många som vill att man ska vara social! Lid med mig! Eller nä gör inte det! Men ifl som sagt va vi i Lule idag.. Mamma å Märta åkte till Hannes å dom. Jag Alma och våran far åkte till teknikens hus, Eftersom pappa kommer in gratis genom jobbet. Men man kan ju inte säga att det ä nå specielt roligt där. Svin många saker var sönder å massa. Men när vi varit där ett tag åklte vi till rebeccas kusin (vi träffade dom på th och dom ville att vi skulle komma förbi) Men ifl vi åkte dit och drack kaffe och sånt. Sen for vi till Hannes och dom och åt. Jävligt gott vare ifl! Men vi kom hem vid typ tio?! Stackars Märta var så trött.. Mosters egna lilla ögonsten! Vad hade jag gjort utan min lilla Märta?! Ahja nu till något helt annat! Nu ska jag försöka få tag i en person. Ha det bra tills vidare! Kram! Och såg att det var mkt "men" i detta inlägg men palla inte bry mig! Haha hoff... :)

Kommentarer
Postat av: emilia

Ja du syrran, vad skulle du göra utan mitt underbara barn? <3

2011-08-09 @ 00:15:12
URL: http://nattstad.se/rautavuoma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0