Sommarens topp favoriter!

Här kommer en liten lista över sommarens favorit låtar och minnen! även fast inte sommaren är över riktigt än men ändå! ;)

Sommarens favorit låtar:

Evertlast - White trash beautiful

Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer

Thåström - Fanfanfan

Kapten röd - saknade vänner

crash test dummies - mmm mmm mmm

TAkida - Was it i


det var alla jag kom på nu! :)

om man säger favorit minnen..
1, KONFAN! :)
Kommer ihåg att det var as tisst först å man ville bara hem, men sen efter några dagar va det ifl svin kul.. för det mesta! :)
2, Kirunafestivalen,
Fick lära känna lite folk, och fick träffa allt folk en sista gång och sedan inte träffas på flera veckor eller månader :o
3, veckan i byn!
VAr så jävla skönt att komma till byn.. hade inte vart där på flera månader... sen typ våras?! men det var roligt att umgås med emil! Saknat den lillen!
4, då kyrö var här i pite.
Alltid lika kul att umgås med min bästa vän! :')
5, förra veckan.
Då jag fick massor med tid med älsklingen! Och emma!

Men alltså det här är inte en lista på vilket minne som är bäst eller så skrev bara i siffror för att göra det lättare för mig själv! :)


I cant say that i miss u!

Vad ska man säga.. kan bara inte säga att jag saknar dig, känns så jävla skumt ändå men så är det...

Ahja, som jag skrev tidigare, det enda jag gjort idag är att hjälpt pappa och snickra lite på den blivande bastu/gäststugan!
Och imorgon blire samma! 
Men ska försöka övertala han att köpa mig en ny högtalare till min iphone eller en ny säng hade inte vart helt fel ;)
hihi..  det är det enda positva med att jobba med min far. Som förra året då jag och kyrö hjälpte han med att föra massa saker till tippen fick vi varsin klocka! Man gör ingenting gratís... haha :)

Det kanske blir att vi kommer hem till helgen! :D
Svin bra fast ändå inte..
Positiva är att jag får träffa mina vänner å hampus och att få sova i min egna säng.. med mina egna kuddar! :) 
Negativa... det är inte lika mysigt och så hemma.. Här bara älskar jag att komma upp på övervåningen till ''mitt'' sov rum. Tycker det är så jäkla myskigt där uppe. Sen kommer man hem och direkt man kommer in i rummet bli man less! :o
JAg måste verkligen få ta och göra om.. svårt att förklara hur jag vill ha det men men man får se hur det bli med den saken!


EN sak som är ett måste i mitt rum... det är absolut en ny säng! Min är liten och oskön! och hade vela ha tvn på väggen.
Men det hade blivit ett stort problem sorgligt nog.

Men nu ska jag ta och gå upp och försöka få igång lite värme så man inte fryser ihjäl!

KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0