This is it!

Bli att vi åker hem på torsdAg nästa vecka så kyrö och emma ska komma på söndag! jippe!
Och jag bara längatr efter hampus.. verkligen hatar att sova utan ngn! Men på söndag få jag två sov kompisar! ojoj så mysigt eller något.
AHja, vad har man gjort idag?!
Jo, hjälpt min far, sedan gått runt på stan!
Tänkte fakitskt skriva ett inlägg tidigare men va tvungen att hjälpa pappa med en sak sen skulle vi äta sen började vi kolla film.
JAg vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu men kanske slänger in ett inlägg sen!





Have you ever done something you can't change?                            
Something you can never rearange?                                         
I have, I have.                                                        
Have you ever felt so sad you can hardly stand?                               
Lying on the ground head in your hands?                                       
I have, I have.                                                        

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0