Dag 1 din barndomsvän

Min barndomsvän... hmm det är ju rätt många.. Fast kan ju berätta om emma dårå..
kommer skarpt ihåg att vi umgicks väldigt mycket. Vi var helt klart bästa vänner och emma gillade inte Rebeacca och Moa haha. Hon ville tydligen ha mig för sig själv (gu va gulligt ;) )
Ett minne jag har var när emma hade brytit benet och hon var hemma hos mig.. vi hade suttit i köket och hade målat massa tekningar. Och vi ville så gärna få upp dom till mitt rum men vi visste inte hur emma skulle komma upp eftersom hon hade ju gipsat ben. efter en lång tid kom vi på hur hon kunde komma upp.. ja det va en vacker syn *host* men jag vet inte hur man ska beskriva hur hon kom upp menmen.
sen för några månader sen satt jag och kollade på gammla filmer somm pappa hade filmat på mig och emma i smyg ett var när jag hade fått en leksaks visp som gick på batteri men ifl jag och emma lekte med den så hade vi satt vatten i en skål och började vispa... det skvättade vatten hur mycket som helst och vi blev helt blöta om fötterna efter ett tag av vispande börja vi prata :
jag: Nu har det väll blivit grädde?'
Emma: nä det måste vispa lite till du ser det är ju fortfarande vatten.
haha säger jag bara... tänk att vi trodde att man kunde göra grädde av vatten... jag där ser man att jag och emma har varit smart sen vi va små hahaha! ;)
men nu orka jag inte skriva mer om henne.. det hade tagit minst fyra timmar haha!
här är en fin bild på emma.. hon kommer döda mig men man lever bara en gång man måste våga chansa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0