Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

´rätta till det '' det här har jag på mig idag''
Två par tights
underkläder
sockar
svart linne
en ljuslilla addidas med grön,gul och ljusblåa ränder :D



´Tog dagen som den kom.. tiden bara flyger iväg!

Today I went to school as usual
but instead of drama we had a Swedish sample! super fun or not.
but now I'll continue with my writing and then!
kiss!

översättning:

idag gick jag till skolan som vanligt
fast istället för drama så hade vi svenska prov! superkul eller inte.
men nu ska jag forsätta med mitt och skriver sen!
kyss!

det där gjorde jag bara för att jag hade tråkigt som tusan!
men det är ju alltid bra att träna sin engelska! haha men vette fan om sample betyder prov menmen haha :)
okey... jag fuskade andvände google översätt heheh :D

men jag skriver sedaaaann!!!




Throw my hand on a blade for ya
I’d jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby
But you won't do the same!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0