Dag 12 – I min handväska.

Brukar inte andvända handväska men när jag väl göre finns  alltid :

♦ Min mobil
♦ min plånbok
♦ nån  läppsyl/läppglans
♦ Alvedon
♦ massa onödigt som egentligen inte behöver vara där!


Trevligt att vara sjuk!
Njåååååå... har knappt nån röst kvar igen -.-  och inte blire nån träning för mig heller idag.. ''suck''!
Så nu blir det en ny te period för mig igen haha :)
Men nu måste jag hoppa i duschen och hjälpa mamma lite med att städa hallen.
egentligen borde jag fokusera mer på mitt rum.. hoff.. måste verkligen ta tag i att bli en bättre städare!

och en sak som stör mig väldigt mkt är att alla objektiv till olympus är dyra... och om man hitta nå billliga så äre digtala... har tänkt mig mer på optisk.. men om jag inte hitta nå bra optisk-objektiv så köper jag ett digitalt!! Palla vänta hundra år innan man få ett nytt objektiv lixom :)

Men nu ska jag dra pussheeej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0