Njåå 3januari 2011

Tjenaareee, det va som ett bta tag sen man skrev hahaha :)
Men nu när min dator funkar som den ska mamma har fått en ny så kan jag skriva oftare och ska försöka skriva varje dag. ska också försöka uppdatera min fotoblogg så ofta jag kan. eftersom jag fotar ganska mycket nu men har helt glömt bort den haha :)
Om jag ska berätta om dom månaderna som jag inte skrivit ´så har livet gått upp och ner.
13november va en utavdom bästa dagarna i mitt liv men efter ca en och en halv månad tog den lyckan slut. Men man lever ju vidare och man ska inte deppa utan le och se glad ut ;p
Ja... och under dom senaste månaderna ha allt varit ganska bra. 
Och i handbollen har det inte gått så bra för mig. Jag tycker att jag ha kunnat göra mycket bättre matcher.  det är typ två på hela året som gått bra.. okey.. där snålade jag kanske 4:ra menmen.  Man kan ju ändra på det :)
Vi ha våra första seriespel (efter jullovet alltså) är  den 30januari tro jag det va.. haha men den är på hemma plan sååå då känns det ganska skönt..
hm.. vad har hänt under dom andra månaderna som har gått.. jaaa det vet jag inte riktigt.. haha :)

Fast kan ju prata om vad jag fick i julklapp:
1. parfym (som lutar gott men förstarkt så den går inte att andvända)
2. digitalfotoram (YY
3. balansboll (?)
4. rak sak (?)
5. kläder (YY
6.  ett superfint halsband av jocke (som jag inte vet om jag kommer andvända nå mer hihi )
7. lotter (?)
8. en tv (som vi beställde ´senare hihi)

det va det jag fick och det var fyra saker som jag mest vad glad över (fotoramen,kläderna,halsbandet från jocke för att den va så jävla fin! och tvn hihi ;P)

njååå men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva om.. tro jag ska gå och väcka emma så att hon inte sover bort hela dagen ;)

men kan ju ladda upp nån bild när jag ändå är inne haha :)
 
min älskling ;)

menmen få se om jag skriver sen för nu vaknade emmaaaa




tjaoowww! och glöm inte att kolla fotobloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0