Dag 2-9!

Dag 02 – Min bästa vän
ha lixom mer än en!


sen ngr få st till och dom vet vilka dom är!!!!!!
 Dag 03 - Någon som alltid gör mig glad

och sen äre Emma'G, Frida's Emelie'E å några ´till. satan vad bilden blev stor.. :O
 Dag 04 - Min närmaste killkompis
HAAMPUS, sen så äre Filip,Nutti,Micke,Emil!!
 Dag 05 - En person som jag inte kan leva utan
Hampus, Och mina vänner plus familjen
Dag 06 - Beroende
Mitt beroende ä musikk,kärlek, tuggumi!
Dag 07 - Fobier
SPINDLAR
Dag 08 - Senaste gången jag grät och varför
Vet du att det va för ngn dag sen, och jag kommer inte ihåg varför höhö :O 
Dag 09 - En person som alltid ställer upp för mig
Emma'G,Hampus,FRIDA'S,Sanna's,Fanny'e,Emma'b,Rebecca'K, och Emelie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0