Fronda - jag stannar väl kvar

Vad ska jag göra idag? Jag vet inte! Får vänta tills det blivit mer sol så jag kan gå ut och sola. Fått lite färg från igår. Men vill bli brunare! Och Hampus tjatar om att jag måste komma hem, men det är ju det att Emma kommer till Luleå i helg. Och jag ha så mkt att prata med henne om så vill ju träffa henne! Och detsutom så saknar jag henne! Men jag får väl se hur man gör. Om mamma släpper mig hem så drar jag! Men pappa sa tidigare att det få jag se i stjärnorna! Men man vet ju aldrig med han. Men ifl kände en stor saknad när jag vaknade och kyrös säng va tom Saknar hon redan! Men nu ska jag sova ett tag! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ''ifl''?

2011-07-21 @ 13:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0