hahha så fin humor vi ha jag och rebecca!

FRÅN FB!
JAG KÖRDE IN I EN TROLLSLÄNDA! JAG FICK ETT SKRAPSÅR PÅ KINDEN!7
Anmäl · 20:10
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHha :):)
Anmäl · 20:10
Det va inte roligt :O:O
Anmäl · 20:13
hur lyckas du ?
Anmäl · 20:13
men vaddå jag körde efter jierivara i 25km/h sen helt plötsligt sdå flög den rakt in i mig!
Anmäl · 20:14
haagahaajajhajajajajaja
Anmäl · 20:14
jaa! den dog...
i min famn..
Anmäl · 20:15
stackarn
Anmäl · 20:16
jag begravde den under en sten!
jag spelade upp låten '' if i die young''
och släppte en fis!
hahhahahaa jag dör!
Anmäl · 20:16
hahaha , sp jävla störd !




Hojja vi är normala!
MEn nu måste jag gå och ladda min mmobil


KRAM;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0