Hela stugan för sig själv, vad ska man göra..?

Ahja om ett tag får jag ha stugan för mig själv i några timmar när resten av familjen å ellen drar till leos lekland. Så vad ska man hitta på`?! En sak som jag ha funderat på är om jag går och springer kanske ca 4km och sen på kväll ut och springa till hasse och anita.. Men.. då måste jag gå efter E4:an en bit och det har jag inte lust med.. Så då gör jag så här att jag springer efter den långa skogsvägen och kolla om man kommer ut på borgarudds vägen elle hur man nu stavar!

Men ifl ska springa två gånger idag. plus ett styrke pass efter båda!
FÖR JAG MÅSTE KOMMA I FORM! och försöka få lite muskler ifl!
Det här går fan inte... Kan inte börja igen efter sommaren och ha noll kondis? Och det är typ en månad kvar innan säsongen börjar igen om jag inte räknat eller tänkt fel! Och då betyder det att jag måste springa minst varannan dag! Eller varje dag en lite mindre sträcka med styrke efter varje spring tur. Eller inte vet jag!
Men när jag kommer hem ska jag börja gå på gymet också så att jag få muskler hihi..
Men nu ska jag ut och hjälpa min mor!



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0