I bilen på väg till Piteå efter att ha vart i Lule igår å haparandra å torneo idag!

Som sagt, igår åkte jag å kyrö upp med bussen till Luleå och umgicks med Emma! Det första som inträffa vad att vi träffade Sofia'g och börja prata med henne, efter ett tag kom denice och vi bestämmde att dom skulle följa oss senare och kolla Harry Potter. Det som jag köpte var, ett halsband, sol olja, onepice (från Gina) sen köpte jag två onödiga saker till Hampus! Men tyckte dom va så coola så va tvungen att köpa! Och det kan jag skriva sen va det var jag köpte! Sen bara för att jag ha så fina vänner så fick jag en ring och ett halsband i en sen present, kan lägga in bild sen! Sen gick vi å åt på Max. Sen gick vi å köpte saker t bion. Sen gick vi t film staden och vänta på Emmas kusin och sen Sofia och denice! Hoff det blev mkt sen i dom senaste meningarna voivoi! Men säger en sak, den sista Harry Potter filmen va sjukt bra! Fattar inte hur många kan säga att slutet va dåligt. Den slutade ganska bra! :) Jag orkar inte skriva vad vi ha gjort i haparandra å torneo, Det få jag skriva sen! :) Nu ska jag sova lite! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0