it just the way it is

Jahaps då ha man suttit två timmar i bil idag roligt det med.
Ni vet mitt inlägg igår om att rebecca blåst mej! JAg misstänkte hela tiden att hon skulle följa med till pite och vem hittade jag här uppe på övervåningen om inte självaste rebeccakyrö!!! ;D
och idag ficka jag min present fast det är först på tisdag jag fyller år men ifl.
Så här var det mamma frågade först: Minna ska du ha din present nu?
Då svarade jag efter ett tag: nej!
Men efter en timme blev jag mer och mer nyfiken och kunde inte hålla mig, så jag gick ner och då blev det så här
Jag: Mamma får jag öppna min present då?
Mamma: Nej varför då ?
Jag: inte vet jag.
Efter en min kom hon in i köket med ett tunt packet. Det var ett mikrosimkort från telia.
Jag: Mamma den här är ju för liten för min mobil den passa ju säkert inte ens!
Mamma: men prova.
Så när jag gick upp för att hämta mobilen börja jag tänka ''dom kan inte bara ge mig ett sim kort det måste vara nå mer''
Så först börja jag tänka att dom hade köpt en surfplatta eller nå.
Så när jag kom ner igen och skulle just ta ut batteriet från mobilen kom mamma med ett nytt packet.
Först när jag tog bort pappret så va det en sko kartong öpnnade den och de va full av tidingspapper, när jag kom längre ner i kartongen kom svart tunt papper. tillslut kända jag en liten kartong, tog bort pappret och blev chockad det va en iPhone 4! En vit detsutom! hihi :D  Blev ju överlycklig ;D
Men de ha inte hänt så mkt mer idag. Nu behöver jag bara köpa ett årskort med gratis sms och ett med gratis surf i ett år plus så ska jag nog köpa spotify premium lätt värt det! Och imorogon ska jag och kyrö kanske gå på harry potter jippe! ;d
men nu ska jag ner och äta cheesecake.

min nya lilla elskling ;)




KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0