JAg är förtvivlad, jag är krossad, jag är total lost!

Finfin rubrik!
MEN JAG ÄR LESS PÅ MIN FULA BLOGG!
Och jag suger på att fixa och dåna!
JAg bli förbannad :(
JAg ska minnsan fixa en fin blogg..
Jag ska ringa emma
Ja, eller rebecca
Elller så skriver jag till madde
Eller så ringer jag camilla!
För jag måste få min blogg fixad av någon som kan! För min blogg är ful!
MAn bli ju förstörd av att kolla på min blogg.
Den är bara vit.
OCh en ful header också!
JAg ska ut och fota
och sen när jag får min dator ska jag fixa en underbar header som jag aldrig ska byta ut
ne nu orkar jag inge mer!
Vänta bara när jag kommer till pite vart min dator också är då ska jag fixa allt!
Hojjja! :O
Nä nu ska jag ut och fota bort min ilska.
Och på tal om det så måste jag köpa mig ett stativ det gör mig mer förbannad och en fjärkontroll till kameran också! nää.. hojja!
För mkt att tänka på nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0