men helt jävla seriöst.. det här är ju löjligt!

Sitter här i byn och ta det chill. vad har jag gjort idag?  Jooo.. åkt bil, och varit med emil!!!! :D
Haha, slog emil i klockan (jonka) voivoi.. ha ju bättre boll känslan än han,lucas och hampus haha nice eller inte :) AHja vi planerade att imorgon ska vi dra antligen (stavas?) till pajala för att gå på marknaden, gå och bada, fiska eller ha vatten krig? Få se vad det blir!
Kändes ganska bra att få träffa emil igen efter typ 5 månader sens sist! :D
Ochn det va verkligen varit super väder idag! ungefär +26 grader i skuggan! Nackdelen : BYN ÄR FULL AV BROMS! Och idag fick jag mitt första broms bett i hela mitt liv. Och dom biter ju fan hårt ;(

Ahja ni undra säkert vad jag menar med rubriken men nu ska jag inte säga några namn eller nå.

MEn ni borde hålla med mig nu.. Att det är ganska sjukt att en tjej här i byn inte ens kan gå ut om hon inte fixat sig? Hallå tjejen vi är i en by mitt i ingenstans näästan. Det kankse är 30 pers här kanske inte ens det och detsutom så är vi bara typ 7-8 ''ungdomar'' här och resten är små barn och vuxna/gammla! Vem sminkar du dig för ? :)
Tycker ifl att det är ganska barnsligt men alla tycker olika!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0