Min lust att blogga är inte så stor när min design är ful och datorn är seg så att jag måste skriva från mobilen.

Okey rubriken säger en del. Och de är ju det som är meningen med en rubrik eller?! Men iallafall jag måste hitta en bra stillmall eller design så att jag kan få tillbaka lusten att blogga! Vårar mobila bredband är också segt nu då man orka inte sitta framför datorn! Men till något helt annat. Imorgon lämnar rebecca mig ensam med hon sticker till Sthlm och hämtar en bil med sin mor. Vad ska jag göra nu? Jag går väl umgås med oliver när han ändå är i norrfjärden! Eller så ska jag försöka övertyga mina päron att få åka hem så jag få umgås med hampus! Snart ha det gått tre veckor sen vi sågs sist ;o Och föresten idag fyllde rebecka m år grattis till hon! Men nu orkar jag inte skriva nå mer ska gå och sova! Skrivet så snart som möjligt! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0