min mobil slukar upp alla mina pengar

Huhu.. ha bara ca 600kr kvar av 1900... ;(
Min mobil sluka ju alla pengar? Fast nu är chill.
500kr för gratis sms ett år
500kr för gratis surf i ett år
200kr för skalet.
100kr att ringa för
------------------
total summa: 1300kr

fast det enda som saknas nu är spotify premium som kommer kosta mig 99kr i månaden, Sen kommer jag ladda kortet kanske varannan månad så det kommer ju va ganska chilll ändååå.

Men en sak jag ska köpa lite senare är ett angrybirds skal! Så himmla söta!

men nu till något helt annat. idag ha jag inte gjort så mkt mer än gått på stan, och gjort en cheese cake igen ;o eftersom ulli tyckte att vi skulle ha den som efterrätt! Fast nu gjorde jag en med jordgubbar ist för hallon! ;d


men skriver sen pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0