Mysig kväll om inte annat!

Kom ganska nyligen hem från hasse och anita, 
Vi var där från typ sex tiden till nu! Alltid lika mysigt att vara där.
Och så är det så varmt ute forfarande så man kan ju sitta ute och sånt,
TIden gick ganska fort, och jag är så himmla trött att jag höll på att somna flera gånger hos dom. haha!
Och om ett tag kommer moster och dom å hämta poolen och lämnar ellen som ska vara här några dagar sen kör vi hem henne :)
Nää, jag är såå himmla trött att jag ska ta och äta något och sedan försöka få tag hampus... Fast det är ju ganska omöjligt eftersom att han är ute med crossen hela tiden eller så fiskar han ?! Inte fan vet ja! Men ska man prata med han så äre typ efter kl tolv?! Pff... tänkter sova innan det!

Och sitter just nu och kollar på nyheterna hojja vad hemskt det som hände i norge kan inte släppa det.. tänkt hur många ungdommar som har dött och allt... helt sjukt!

Men nu ska jag dra.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0