Pink - Dear Mr. President ♥

Idag har jjag inte gjort något specielt, åkte till storheden med mammsen, Köpte mig två par hudfärgade tights, och två par svarta. Men jag råkade göra en miss och köpte förstor storlek på dom svarta?! Så måste dra t storheden nästa vecka och byta!!!! Sen åkte jag direkt in till pite och gick på stan en stund med Sofia och denice, vi löpte glass sedan köpte jag två linnen (bilder kanske kommer upp imorgon hihi)
Ett från bikbok, sedan ett från cubus! :d
Får se om jag drar upp på stan igen sen.
sedan när jag kom hem åt vi och sen kom Rebecka'M och hennes familj och hälsade på.
Gud vad jag och rebecka hade mkt att prata om! Har saknat henne väldigt mkt, ssaknar faktiskt den tiden då vi stog varandra väldigt nära! Hojja...!
Ahja men ifl mamma vill ha datorn så kan inte skriva så mkt mer nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0