Stay the night..

Helvete! Hade skrivit ett sviin långt inlägg så raderade jag det.. Så nu skriver ja kort. Söndag: Åkte först till fårön och sen till havsbadet och badade Igår: Åkte in till stan och träffade Beatrice och Rebecka! Köpte ett par byxor och spotify premium! Mitt bästa köp på väldigt länge! Senare grillade jag och kyrö marsmallows! gött! Idag: Vaknade, gick ner, åt frukost, mamma och alma sjöng för mig, jag flydde upp till övervåningen. Emma ringde och sjöng ''vi gratulerar'' vägrade lysnna även fast hon sjunger så fint! MEN JAG SÄGER DÅ BARA SPOTIFY PREMIUM ÄR LÄTT VART 99kr I MÅNADEN Föresten så saknar jag Hampus,Emma,Sanna,Fanny m.m tungt liv vill nästan hem! MEn nu ska pappa ha datorn och vi ska å handla! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0