Svårt.

Imorgon dra jag till byn så himmla underbart! sen nästa torsdag/fredag åker man vidare ner till piteå... Jahaps då kommer man inte träffa älskling på ett tag om han inte kommer ner ngn. annars kommer vi inte träffas fören typ skolan?! Om det bli så då dra jag hem den veckan jag fyller år och åker tbx t pite typ lördag samma vecka! För jag kommer inte stå ut annars :)
Idag har jag gjort noll!
Myste med finaste tills han åkte hem typ vid 12?! Jag kommer inte riktigt ihåg för jag halvsov och vaknade till  av att hans mobil ringde och sen tvingade han mig att stiga upp. Sen när han hade åkt gick jag upp och sov t kl halv två då pappa ringde och sen gick jag ner och tömmde diskmaskinen sen gick jag upp och sov tills middagen var klar! Super roligt..!

Men nu måste jag börja packa!

KRAM
Fett med kärlek!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0