fotojakt.

jåå, vi hade fotojakt i skolan idag. Vårat lag bestog av: Jag,lotta,emma,markus och crille. Lag namn färsk hare.. emma vart fan fick du det ifrån alltså :)
Vi tog tävlingen ganska så seriöst om inte vi e 1:a bli vi väldigt sura hehe.
Ahja, nu till ngt helt annat!
Pappa har äntligen installerat LIGHTROOM! nu måste jag bara lära mig om allting! har glömt precis allt hur man gör, svin roligt alltså..
men här kommer en fiin bild på ''laget''


Blev överlycklig när jag såg vädret för ett tag sen.
dom lovad +26 på fredag,  kan det verkligen vara sant?!;O 
Och det är forfarande +23 ute ;o
äntligen sommar, få se hur länge det är så här fint.. hoppas de ä fint väder på konfan bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0