hehehe

Måste ha världens snällaste pappa ^^
Han gör alltid som man säger :)
skrev nyss en lång köpes lista till han så att jag kan baka imorgon,
tänkte först att han aldrig kommer köpa ngt han är för lat eller så vill ha bah vara elak mot mig
Men som svar fick man: ok, ska du stor baka eller?
Nog är han snäll!
Så imorgon blir det att göra blåbärs cupcakes som jag tänkte överraska med... fast nu är den ingen vidare överraskning eftersom nu vet ju pappa redan att jag ska baka.. fan vad trög jag är! haha :)
men ifl, själva frostingen kommer bli väldigt spännande att göra, eftersom jag aldrig ha testa den förut!
Men själva muffisarna är väldigt,väldigt goda!
Recept och bilder kommer såklart imorgon när jag ha bakat dom!

Men nu ska jag göra annat!!



KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0