it is real or just pretend?

finns typ andar, demoner eller ngt sånt? det är några som frågar sig! själv tro jag att det finns andar eller spöken som vissa kallar det för! Och så tänkte jag fråga mina få läsare. Vad tror ni? Finns andar,demoner eller andra "väsen" Kommentera vad ni tror. Kommentera också ifl du vart med om något läskigt eller så. Och alla kommentarer (om ngn av er kommentera) så kommer jag att sätta ihop alla till ett inlägg. Eller ni förstår vad jag menar :) Ni få tycka att jag e helt pantad i huvet men det skiter jag i :) Men jag tycker det ä väldigt intressant att kolla tex "det okända" Det är verkligen intressant! Men alla tycker ju inte det?!! Glöm nu inte att kommentera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0