Just the way you are

satt nyss och lyssna på en cd skiva från 2000 och hittade en låt som jag gillade skarpt då.
och då börja jag tänka att det ä ganska sant det han sjunger.
Det är jätte många som ser otroligt bra ut när dom inte har nå smink!
Ibland förstår jag inte varför dom sminka sig, eller det är ju oftast så att man tycker att man ser blek ut och så utan smink och det tycker jag själv. Jag tycker tex att jag ser hemsk ut när jag inte ha nå foundation på mig eftersom att jag är så röd om kinderna och för att jag har väldigt lätt att bli röd i hela ansiktet.. lika röd som en cola-burk eller tomat fast egentligen brukar det bli värre om man andvänder founation (fast så mkt andvänder jag int) och ni få skratta om jag ha stavat fel. Men det är inte mitt fel att jag ha svårt med stavning!
Men helt seriöst, jätte många av mina vänner är jätte söta utan smink och man behöver inte sminka sig för att ngn kille ska tycka att man e svin söt, för dom mesta tycker att tjejer ska vara naturliga eller ifl inte ha överdrivet mycket smink :)

Här är ifl den låten som jag lyssnade;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0