KurtHugoSchneider

KurtHugoSchneider klicka på länken, låtarna ä grymma och ha skrivit om det tidigare ;d

NU till någothelt annnaaattt!

Väderdiagnos från pite! +19 mullet och hårda vindar! synd att det blåser annars hade man nog vart ute och stekt!

Jepp, idag åkte vi in till stan, jag,mamma,alma,märta och anita eftersom det va ngn loppis sak i ngn park. GIck runt där ett tag sen åkte vi in till centrum.  Träffade Frida en sväng.. tyvär bara några sekunder.. ;( sen när hon gick så gick jag in på bikbok och köpte mig två tröjor. Sen gick vi in till småstaden och fikade. Mjukglass och en mer hehe mycket till fika men gött vare ju! ;d
Sen gick jag in på gina och koöpte mig en söt midjekjol endast 50kr ganska bra fynd! :D Sen på H&M hittade jag armband för tio kr! har hittat ganska olika saker på rea nu dom här två dagarna. Ett armband,halsband,ring på gina som va på 75% så sammanlagt blev det bara 69kr för dom tre ;D sen midjekjolen, dom två tröjorna på bikbok som va på 50% :D
När vi kom hem från stan gick ja å la mig och vaknade för ca 30min sen av att micke ringde! ;o
Lyckat att man sovit bort typ hela dan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Juste Minna! Skulle säga att du hade sjuktgrymt fin tröja! :)men jag glömde säga deeet ;o men nu vet du iaf, SÅ SJUKT SNYGG! :) <3

2011-06-04 @ 18:43:18
URL: http://deepbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0