mindre roligt

kult liv att far glömde att gå och handla! så nu måste man ta egna krafter att gå till coop och handla super kul att gå i sin ensamhet när man inte ha nå vänner haha ;)
men ifl satt nyss och pratade med micke på skype.. kändes som att vi inte hade pratat på flera år, gu va jag vill åka ner t arvika och träffa han! men det kommer aldrig att hända! sorgligt nog ;(

just nu vill jag baara att älsklingen ska komma hem! Orkar fan inte en dag till... men jag måste orka till på fredag.. tungt liv! Får väl åka till johanna så att man få dagarna att gå.. orkar inte sitta inne och dega!
Eller så åker jag mot stan å umgås med linus som jag inte träffat på vet inte hur länge?
eller så få jag umgås med nån annan av mina vänner.. 


Men nu ska jag ta och ringa fanny så jag få prata ut med hon. å gud vad jag saknar hon också.
voivoi


Vi höres hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0