♥dag 1 - en bild på dig själv & 15 fakta om dig



* Jag bara älskar att fotografera! Men själv är jag inte riktigt nöjd med mina bilder och ska gå fotokurs (stavas?) så att jag lär mig mer. Och visst jag gilla min olympus e-520, men den är jäkligt svår.

* Har inget speciellt bra självförtroende.

* jag älskar musik! Lyssnar på nästan all sorts musik! :o

* Vill bli skådespelare,  eller bli mekaniker eller ngt i den stilen!

* jag älskar mina vänner, utan dom hade jag inte klarat mig!

* Har ganska så svårt att glömma personer som engång stog en nära

* Älskar att baka och laga mat ;o

* Har minne som en guldfisk.

* Ganska så blyg om jag träffar en person för första gången. 

* Hatar folk som försöker styras en liv och sätter stopp på någons fantasi. 

kommer int på nå mer ;o 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0